Oferta pracy
na stanowisko: Asystent Biura Zarządu
Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej Spółka z o.o. zatrudni
na podstawie umowy o pracę osobę na stanowisko asystent biura zarządu.
Do zakresu obowiązków należeć będzie między innymi:
- Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu, prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Spółce, w szczególności faktur kosztowych, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz odpowiadanie na zapytania telefoniczne.
- Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, w tym umawianie spotkań, przyjmowanie gości.
- Obsługa fax-u, komputera i kserokopiarki.
- Redagowanie pism.
- Obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy biurowej minimum 2 lata.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz w zespole.
- Komunikatywność.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 24.01.2020r na adres firmy:
Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamienna Spółka z o.o. ul. 1 -go Maja 103; 26-110 Skarżysko-Kamienna, e-mail biuro@mks.skarzysko.pl lub złożenie osobiste w sekretariacie Spółki I piętro pokój nr 7
UWAGA - Rekrutacja na w/w stanowisko może być w każdym czasie odwołana, bez wyłonienia kandydata do pracy.
Do aplikacji prosimy załączyć uzupełnioną klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych wg. wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).